niedziela, 31 marca 2013

Wesołego Alleluja !!!

Ten wierszyk z neta :

Mówi zając do baranka, 
jaka piękna ta pisanka,
wtem z jajeczka wyszła kurka,
nastroszyła swoje piórka.
Teraz biega, głośno krzyczy, 
że WESOŁYCH ŚWIĄT WAM ŻYCZY !!!

A teraz życzenia ode mnie :

Smacznego jajka, dobrego żarcia, królików, baranów i kurczaków ... i ogólnie dobrej i miłej atmosfery. Co do Dyngusa to nie wiem co powiedzieć. Mamy śnieg i zimno więc nikt nie będzie lał wodą chyba że w domu. 

Nie umiem składać życzeń więc są jakie są. Ale tak czy inaczej Wszystkiego Dobrego od szurniętej Agathee97.

Dziękuję, że jesteście. 

2 komentarze:

  1. Nawzajem :) Ale poza zwykłymi życzeniami : DUŻO, BARDZO DUŻO WENY <3 i coraz więcej fanów :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej pisałaś kiedyś abym podała ci link mojego bloga jeśli mam, a więc założyłam i oto on
    http://dobro-w-zlu.blogspot.com/
    Jeśli miałabyś czas i ochote napisałabyś mi co o tym myślisz. Życze weny i czekam na nn u ciebie

    OdpowiedzUsuń